5 задължения на офис мениджъра, които прави (а НЕ трябва)

Знаем, че като офис/административен мениджър, поддръжката на работното пространство е проблем, с който често се сблъскваш. На твоите плещи пада съществената задача да поддържаш офиса в изрядно състояние.

Да си го кажем – ти си невъзпятия герой, който държи всички дребни детайли под контрол и удовлетворява капризите на колегите. Но не се притеснявай, имаме решението за теб! Нашите Грижовници ще ти помогнат в отличното поддържане на чистота и организацията в офиса. Сам ще забележиш, че те отделят нужното внимание към всеки детайл, а старателната им работата, ще те дари с желаните резултати. Организацията и чистотата в офиса са ежедневни предизвикателства, пред които всеки административен мениджър се изправя. А не би трябвало! Ако свалиш тази тежест от плещите си, ще имаш повече време, за да се грижиш за бизнеса, за клиентите и служителите. Вече ти споделихме 5 причини защо чистото работно място прави бизнеса успешен – сега ще изложим фактите, за това защо регулярното офис почистване е сред начините за достигнете на гладко функционираща офис среда.

ДРЕБНИТЕ ЗАДАЧИ, КОИТО МОЖЕ ДА ЗАЧЕРКНЕШ ОТ РАБОТНИЯ СИ СПИСЪК

Ако си представим, че офисът е джунгла (което не е чак толкова трудно), то ти, изпълнявайки ролята на офис мениджър, си неговия цар лъв. С други думи ти си звеното, което поддържа и контролира порядъка на работната среда. Но често колегите ти измислят нови и досадни задачки, нали? Случвало ли ти се е някой да те занимава с маловажни неща, които да те разсеят от твоя фокус? Ето няколко дребни случки, които, ако не бъдат избегнати, водят до смущения на работния ритъм във фирмата:

1. О, НЕ! ИМА ПЕТНО НА ТАПИЦЕРИЯТА

Денят си минава по своя ред и ти държиш нещата под контрол, до момента, в който пред погледа ти се появява петно на тапицерията на дивана. Повърхността вече е замърсена, течността е изсъхнала, а колегите по никакъв начин не помагат с разрешаването на казуса. Паниката в такива случаи може да ескалира много бързо, ако знаеш, че в същия този ден има важна среща. Не разполагаш с нужните препарати и нямаш време тепърва да ги купуваш. Ето къде нашите всеотдайни Грижовници ще ти се притекат на помощ. Когато ползваш услугите за професионално офис почистване, винаги можеш да разчиташ на нашите сръчковци. Те са само на едно позвъняване разстояние от изчистването на твоя проблем. Бързината и пъргавината, с които работят, буквално води до блестящи резултати.

2. ВНИМАНИЕ! КАФЕТО Е СВЪРШИЛО

И немислимото се е случило – няма повече „гориво“ за екипа! Служителите бързо се изнервят и започват да те търсят с молби. В извънредни ситуации като тази, бързата намеса е съществена за благото на всички от колектива. Ние от Office Master Care ще се радваме, ако ни оставиш да ти помогнем в предотвратяването на подобни положения. Наясно сме, че нямаш време за губене в разходки до супермаркета. Довери се на Грижовниците за снабдяването с продукти за твоя екип. Възползвай се от абонаментната доставка на офис консумативи, която ще ти спести време и спечели доволни колеги.

3. ПАК ЛИ ТИ ЩЕ ЧИСТИШ САНИТАРНИТЕ ПОМЕЩЕНИЯ?

Съществува малък процент от офис мениджърите, които въпреки натовареността на задълженията си, решават да се нагърбят с почистване и зареждане на санитарните помещения. Или пък разчитат тази задача да бъде изпълнена от жената, която обгрижва офиса. Не забравяй, че санитарните помещения са изложени на значително високо замърсяване и поради тази причина имат най-голяма нуждата от почистване и дезинфекция. Регулярна процедура за изпълнение, която трябва да бъде извършена от професионалисти. За да завършат мисията си успешно, нашите всеотдайни Грижовници ползват ефикасни методи и висококачествени препарати, които правят последващите почиствания по-лесни.

4. ОПА! ДЪЖДЪТ ПАК Е ЗАМАЗАЛ ПРОЗОРЦИТЕ

Твоята главна стратегическа задача е да оптимизираш разходите, нали? С минимални усилия и финанси да поддържаш безупречната външна и вътрешна визия на офиса. Тогава оптимизирай услугите към външни фирми. Грижата за прозорците, например, зависи изцяло от външните условия. Тъй като това е по-специфична задача за изпълнение, често мениджърите възлагат почистването на офиса и това на прозорците на две отделни фирми Остави на Грижовниците да въведат в изрядност вашите работни помещения. Ние ще се погрижим не само за блясъка на прозорците, но и за премахването мръсотията, наслоена в рамките и щорите им.

5. НЯМАШ ГРАФИК ЗА ПОЧИСТВАНЕ? ИЗПОЛЗВАЙ НАШИЯ

Видът на офиса е вашата втора визитна картичка за клиентите и външните посетители на компанията. Ето защо в периодите след регулярно почистване, целият ви екип трябва да пази и обгрижва реда на работното си място. Най-добре това става със следването на задълженията. За да те улесним в това начинание, създадохме напълно безплатен и лесен за водене график за почистване. Таблицата съдържа основните задачи, които отговорниците трябва да изпълняват.

Умелото балансиране между планиране, организиране и координиране на офис дейностите ще позволи на компанията по-бързо да достигне до своите бизнес цели. Наемането на фирма за професионално почистване ще отнеме тревогите ти, свързани с реда и свежестта на офисното пространство. Пакетните ни услуги са ориентирани така, че да те освободят от дребните грижи, дарявайки те с време, което да можеш да пренасочиш към по-важните задачи за изпълнение. Бъди сигурен, че Грижовниците ще се погрижат за уюта на вашия офис и свежестта, с която трябва да посрещате всеки един гост на компанията. Разгледай подробно нашите услуги за почистване на офиси и се свържи с нас на тел. 0888 383 514 или по имейл: welcome@officemastercare.bg

Доверете ни се за един месец и ако след това не сте доволни от нашите услуги, ще ви върнем парите!

 

Остави на грижовниците

Основна цел на Office Master Care е да предоставя висококачествени почистващи услуги без аналог за бизнеса в Пловдив и околността. Ние разполагаме с повече от 60 мотивирани грижовници, които през годините са спечелили малко над 250 постоянни и доволни клиенти на фирмата. Доверете ни се. И ще растем заедно.