Когато един бизнес започне да се развива, мениджмънтът трябва да вземе генерално решение – кои от текущите процеси да изнесе навън.
Или по-скоро да се запита кои задачи заслужават вниманието на хората вътре в компанията, кои могат да се възложат на определен служител и за кои е най-добре да се потърсят услугите на външна фирма.
Вече споделихме 5 начина как чистото работно място прави бизнеса по-успешен, както и 5 причини защо офисът се нуждае от техническа поддръжка. Дойде моментът да затворим Кръга на безгрижието и да разкажем повече за най-новата ни услуга: абонамент за доставка на консумативи в офиса.
ЗАЩО СЪЗДАДОХМЕ АБОНАМЕНТА ЗА ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ?
Философията на Office Master Care е чрез услугите, които предлагаме, да направим работния ден на нашите клиенти по-лек, по-приятен и по-безгрижен. В преследването на тази идея създадохме и цялостния си бизнес модел – да предлагаме комплексна грижа за офиса – почистване, техническа поддръжка, доставка на консумативи и офис строителство.
Абонаментът ни за доставка на консумативи е нова услуга, която предложихме, първо, на настоящите си клиенти. И много от тях ни попитаха: Защо да се запиша? С какво ще помогне на бизнеса ми? Това е допълнителен разход за мен, защо да го правя…?
И нашият отговор винаги е: За да си освободите време и да го инвестирате в бизнеса си!
Следенето на наличности в офиса, съставянето на списъци за пазаруване и ходенето до магазина са все досадни задължения. Отнемат много време и енергия на поне един човек в офиса ви. А сега се замислете за алтернативата…
Щом този човек работи при вас, той познава бизнеса ви и може би има добри идеи за неговото развитие. Познава дейността ви, клиентите ви и/или конкурентите ви, а това са наистина ценни знания. Но в същото време няма възможност да развие идеите и да покаже скрития си потенциал, защото е ангажиран със задачи от типа на: броене на ролките тоалетна хартия, слагане на хартии в диспенсъра, на сапун в дозатора и т.н.
Освободете този супер ресурс. Оставете на грижовниците да следят наличностите на консумативите във вашия офис и да ви доставят точно това, от което се нуждаете.
КАКВО ПЕЧЕЛИТЕ, КАТО СЕ АБОНИРАТЕ?
В течение на времето ще регистрирате много и различни ползи за бизнеса си, особено ако се абонирате за цялостния Кръг на безгрижието. Като за начало обаче можем да ви обещаем, че…
Печелите време.
Следеното, планирането и купуването на различни консумативи отнема време. За един средностатистически офис това са 2 дин в месеца, по 4 часа на ден. Иначе казано:
8 ч. x 12 мес. = 96 часа/годишно
Ще спечелите по 96 часа за поне един служител! Тези 96 часа могат да се инвестират в по-детайлни анализи, по-добро бюджетиране, повече прозвънени клиенти, по-чести срещи с партньори и т.н. Все неща, които звучат прекрасно, нали?
Печелите сигурност.
Ако възложите отговорността по следене на наличности и зареждане с консумативи на свой колега, рискувате. Този колега със сигурност има и други задължения. Натоварен е с различни отговорности. И, ако в един момент му се струпа повече работа, нещо ще започне да цикли… или да изостава. И може да изпаднете в неловката ситуация да нямате хартия в тоалетната. Неприятно, нали?
Печелите имидж.
Всяка неуредица в бизнеса ви, която потенциалните ви партньори забележат, е директен удар върху вашия имидж. Ситуацията с наличие на консумативи е идентична с нивото на чистота и техническата изправност в офиса: присъствието им не се забелязва, но отсъствието – винаги. Представете си, например, че ароматизаторът в банята е свършил и оттам се носят благоухания… Не искате да ви запомнят с това, нали?
КАКЪВ Е МЕХАНИЗМЪТ НИ НА РАБОТА?
Даваме ви списък с консумативи, като вие избирате само тези, от които се нуждаете. Оттам нататък Грижовниците на Office Master Care имат задачата да следят наличието точно на тези продукти и да ви снабдяват с тях своевременно.
В края на месеца нашият Мениджър Качество прави стокова разписка с доставените консумативи. Показва ви доставените наличности, единичните цени и крайната сума, която трябва да заплатите.
КАКВО Е НУЖНО ДА ЗНАЕТЕ ПРЕДИ ДА СЕ АБОНИРАТЕ ЗА ДОСТАВКА НА ОФИС КОНСУМАТИВИ?
Цените на консумативите, които предлагаме, са много добри. Доставката до вашето работно място е за наша сметка и я правим в удобно за вас време. Екипът ни е изграден от дългогодишни професионалисти, които ви отменят в това вечно задължение – наличието на консумативи в офиса.
На този етап предлагаме абонамента за доставка на консумативи само на и клиенти, които се възползват от услугите ни по абонаментно почистване или техническа поддръжка.
ЗАЩО ДА ИЗБЕРЕТЕ ГРИЖОВНИЦИТЕ?
Защото нашите служители не са просто чистачи, хигиенисти, техничари или доставчици. Нашият екип и съставен от грижовници, които наистина ги е грижа за бизнеса ви. Посвещават се на това да създават уют във вашето работно място. И го правят с удоволствие.
Готови ли сте да ни се доверите? Готови ли сте да се погрижим за вашите офис грижи? Тогава… Оставете на Грижовниците. Разгледайте нашия Абонамент за доставка на консумативи и се свържете с нас на тел. 0888 383 514 или имейл: welcome@officemastercare.bg
Ако след първия месец не сте доволни от нашите услуги, ще ви върнем парите!
Очакваме ви!