• welcome@officemastercare.bg
  • 0888 383 514

Почистване след ремонт на офиси в Пловдив

Начало / Офис почистване / Почистване след ремонт на офиси в Пловдив

Почистване след ремонт на офиси в Пловдив

Почистване след ремонт на офиси и бизнес сгради в Пловдив и региона

Дошло е време да освежите офиса и сте го ремонтирали? Или пък премествате целия офис в нова сграда? Преди да подредите мебелите, растенията и компютрите, е време за едно следремонтно почистване. Не нагърбвайте себе си или вашия екип с тази задача. Затова сме ние - грижовниците.

Office Master Care Пловдив предлага еднократно, пълно почистване на вашия офис след ремонтната ви дейност в Пловдив и региона. Можем да съобразим работния ни график изцяло с вашите нужди и сме 24/7 на разположение. Използваме професионални препарати, които са безвредни за здравето. Разполагаме и с Мениджър Качество, който контролира всеки обект.

Разгледай цените в таблицата по-долу или поискай индивидуална оферта на тел. 0888 383 514 или имейл: welcome@officemastercare.bg

Остави на грижовниците!

 

Свържи се с нас за индивидуални цени

 

Какво включва следремонтното почистване на офиси и бизнес сгради:

Наемате ни, за да служим на вас и вашите нужди. Към изброените по-долу услуги можем да добавим и вашите изисквания:

  • Машинно измиване на твърди подове
  • Прахосмукиране на мокет и изпиране при необходимост
  • Почистване на всички офис мебели и облицовка от МДф
  • Почистване на дограми, прозорци и щори
  • Почистване на  цокли, ел. ключове, климатици, осветителни тела
  • Почистване на врати
  • Почистване на фаянсови облицовки и санитария
  • Почистване на стълбищна клетка
  • Почистване на парапет

Подарък за всеки нов клиент:

  • Ако изберете услугата „Абонаментно почистване“ ви подаряваме 20% отстъпка от „Основното/Следремонтното почистване на офиса“

Защо да изберете грижовниците?

Жените и мъжете в Office Master Care не са просто чистачи, хигиенисти, техничари, градинари и др. Те обичат работата си. Те се посвещават на това да създават уют във вашето работно място. Те са грижовниците.

  • Екипът ни е изграден от дългогодишни професионалисти
  • Имаме отдел „Контрол на качеството“
  • Всички хигиенни препарати са включени в цената
  • Ние подсигуряваме всички необходими машини
  • Транспортът до обекта е включен в цената
  • 24/7 на разположение

 

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛУГИ ЦЕНА 
Пране на офис столове 4.50 лв./бр.
Пране на мека мебел 8.50 лв./седящо място

* Всички цени са без ДДС

Пълен кръг на безгрижието:

Ние ще се погрижим да имате повече време за важните неща на работа. Разбери сега за услугите, които ще направят деня ви по-безгрижен:

ИЗПРАТИ ЗАПИТВАНЕ

Грижовниците ще се свържат с вас до 1 час след изпращане на запитването.

Клиентите за нас

Вижте препоръките и мненията на нашите клиенти

ВЗЕМИ ВАУЧЕР ЗА 50 лв.

Ваучерът важи до 60 дни след получаването му и самo при поръчка на: Абонамент за почистване на офиси, Следремонтно почистване на офиси и Основно почистване на офиси